maandag 20 mei 2013

Hoi, Ik ben naast mijn huidige job, opzoek naar een bijverdienste als chauffeur.In mijn huidige job heb ik veel variante uren.Wat het dus voor mij moeilijk maakt om iedere dag op hetzelfde uur te kunnen beginnen.Ik ken wel telkens mijn maandplanning opvoorhand en kan me hierdoor toch wat flexibel instellen...Ik ben in het bezit van: -Rijbewijs A-B-C-D. -Medische schifting.Liefst van al zou ik iets willen bijverdienen door de week na mijn uren als taxi-chauffeur vertrekkende vanuit mijn omgeving Neeroeteren...Maar andere voorstellen zijn zeker ook welkom.aantal uren en verdiensten nog te bespreken.Indien je intresse hebt zal ik het wel horen. Sluiten  Contacteer Darco s Je naam Je e-mail Je reactie Beste Darco s, Je telefoonnummer (optioneel) Je bod (optioneel) € Verstuur mij een kopie van deze reactie Door het versturen van dit bericht gaat u akkoord met ons privacybeleid. Contacteer de verkoper Darco s: Verstuur een email - Wachten Opties Bekijk de 15 zoekertjes van Darco s Zoekertje naar een vriend sturen Voeg toe aan mijn favorieten Zoekertje bewaard in Favorieten Deel op Facebook Printen Misbruik melden  Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertjesnummer: 74032235 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) var adlSite='be.kapaza.nl'; var adlZone='jobs-zakkelijk_job'; var adlKv='q=;prov=limburg;subcat=jobs;price=0;zipcode=3680;'; var adlPro=window.location.protocal=='https:'?'https:':'http:'; document.write(''); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x60'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ;

©kapaza.be Voorwaarden Veilig handelen Copyright Privacy Sitemap Helpdesk Pers

Bekijk de mobiele website

var cim_code = "si_kapaza/cl_job/jobs"; var sp_e0 = { "s":"kapaza", "cp": cim_code, "lang":"NL", "url": document.location.href } spring.c(sp_e0); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '4', '', '6020', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen: