zondag 8 januari 2012

ik ben een ervaren nette betrouwbare nederlandse taxichauffeusse en ik wil graag voor mijzelf gaan rijden. ik moet nog een diploma halen en dan kan ik starten, maar ik heb nog een auto nodig met een goedgekeurde meter en een daklicht. wie wil mij helpen? Ik denk aan een bedrag van ¤ 8500 Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopievan deze reactie Contacteer de verkoper saskia: Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertje doorsturen: Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Wachten Deel dit zoekertje Facebook Twitter Misbruik melden Zoekertjesnummer: 61918997 Zoekertje bewaren Sluiten   Wat is er mis met dit zoekertje?

Zoekertje bewaard in Favorieten Laatst bekeken zoekertjesGerelateerde zoekertjes Microfiche lezer 70 € MEGA LOT ROMMELMARKT SPULLEN 4... 200 € MEGA LOT 308 stuks NIEUWE kled... 300 € Topproducten voor carnaval. Sn... Gasfriteuse 2*15 liter Electro... 4.108,89 € Zakelijk adverteren

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/zaken-en-transacties"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '4', '', '6100', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen: