dinsdag 17 januari 2012

ik zoek iemand die mij kan helpen met het laatste stukje om mijn taxi bedrijf te kunnen beginnen. ik heb bijna alle benodigde papieren bijeen, maar kom nog wat geld te kort om echt te kunnen starten wie kan mij hiervoor ¤ 7500 lenen. Er word een contract opgemaakt waarin het totale leenbedrag, de rente en de looptijd zal worden vermeld. Ik wil in bergeijk beginnen net over de grens bij lommel. Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopievan deze reactie Contacteer de verkoper saskia: Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertje doorsturen: Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Wachten Deel dit zoekertje Facebook Twitter Misbruik melden Zoekertjesnummer: 62111403 Zoekertje bewaren Sluiten   Wat is er mis met dit zoekertje?

Zoekertje bewaard in Favorieten Laatst bekeken zoekertjesGerelateerde zoekertjes Metalen geldkoffer 7 € Toogfrigo voor gebak en andere... 1.100 € Barbeque toestellen Chafing dich Mooie partij beeldjes hallowee... 215 € Zakelijk adverteren

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/zaken-en-transacties"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '4', '', '6100', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen: